onsdag 7 augusti 2013

Det närmar sig!

Idag har jag hunnit med en hel del hittills. På förmiddagen var vi i Falköping och hämtade ut våra putsade förlovningsringar på Tre Guldsmeder, efter det skrev jag ut och kopierade sista sidan på festhäftet och kopierade vigselprogrammet. IGEN. Jaja men med annan kyrka så tyckte jag att det behövdes.

Sedan gick färden vidare till Trollabo Kvarn för att hämta servetterna som ska vikas. Nu kan ju tilläggas att det bara är för att jag vill ha dem på mitt sätt, i vanliga fall ingår en jättefin vikning på servetterna =) Då passade jag på att tjuvkika lite eftersom de redan börjat ställa i ordning borden. Vad spännande! Det blir så bra och jag är säker på att hela kvällen blir kanonrolig! 

Efter detta gick färden vidare till Molin Garden i Herrljunga som fixar bordsdekorationerna så vi fick oss ett snabbt snack där. I bilen pratade jag också med kyrkvaktmästaren så att allt är klart där.. Jag känner mig som värsta entreprenören nu! Man kanske skulle ta och jobba med sådant här =)


1 kommentar:

Skriv en rad!